tirsdag den 15. marts 2011

13 marts.

Søndagstræning med klubben.

Programmet var samme som forrige søndag, nemlig at køre til Strø og kører intervaller deroppe.

Jeg kom i gruppe 2 af 3 da vi skulle kører intervaller, og jeg var rigtig i kørerhumør, så jeg gav den fuld gas på stigningerne. Det resulterede også i at jeg kom først over toppen de første fire gange, men så knækkede jeg nakken på mit eget tempo på stigningerne. Det betød at jeg blev sat på sidste omgang, hvilket var lidt fessent, men det var vist min egen skyld...

Nå men god træning var det, og intervallet blev 45 min. som stort set blev kørt som et væddeløb. På hjemvejen blev det både til et bagerstop, og et lille væddeløb fra Ganløse til Farum. Så kan man vist ikke ønske sig mere af en søndagstræning :-)

I alt ca. 110 km, og ca. 4,5 time....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar