onsdag den 23. marts 2011

22 marts.

Tirsdagstræning med klubben

Vi mødes ved Svanemølle Station og kørte af Strandvejen til Vedbæk. Derfra kørte vi Henrik Holms Allé 2 gange på lille klinge, hvor vi først skulle lægge os lige under AT og anden gang på AT. Jeg sad fint med og havde også lidt aggressioner som skulle køres ud af benene. Til dem der ikke kender Henrik Holms Allé, så er det en lang vej som stiger og stiger, og tager ca. 9-11 min. at kører op ad alt efter tempo.

Dernæst var der væddeløb, og det skulle kørers på Lyngby løbets afslutning. Jeg kom til at sidde lidt forkert i starten. Mads, Mads og Stefan sad sammen forrest og de aftalte at kører fra start. Jeg kom til at sidde på mellemhånd og lukke med Laust på hjul. Da jeg viftede Laust forbi, stak han, tak for hjælpen makker :-)

Nå så måtte jeg selv lukke hullet. Da jeg var ved at være oppe var Mads E. blevet sat af fører gruppen hvor Laust nu også var i. Jeg råbte til Mads at han skulle lægge sig på hjul, det gjorde han og jeg lukkede hullet.

Jeg kom på hjul af Stefan, og var bange for at jeg havde brugt for mange kræfter på at kæmpe mig op, men jeg fik timet spurten perfekt og ender med at komme rundt om dem alle og vinde spurten, med Mads E. på hjul som ikke kunne komme forbi, FRYD :-)
Ikke fordi Mads er en skidt fyr, tværtimod, mere fordi Mads er superstærk, og hvis man kan sætte ham, så ved man at det er en godkendt præstation.

Afslutningsvis kørte vi to bakkespurter på Slotsbakken, hvor jeg var først på toppen anden gang. Det er super dejligt at formen har indfundet sig. Nu har jeg hele foråret været et niveau under mine klubkammerater, som jeg skal kører i C klassen med, men nu er der ved at komme balance i regnskabet, og det er en god fornemmelse, rigtig god!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar