tirsdag den 15. marts 2011

15 marts.

Suprise suprise, intervaller med klubben :-)

Selv om vi kører meget interval træning, så er der ofte variation i intervallerne, og derfor er det ikke så ensformigt som det måske kan lyde for den læser, som ikke selv cykler.

I dag kørte vi på en rundstrækning ved Værløse. På den ene del af strækningen skulle vi køre fuld gas i 2-3 min. i en gruppe, så vi kunne presse hinanden. Efter gruppe intervallet skulle vi slappe af i ca. 3 min. hvorefter den stod på 30 sek. bakkespurt som blev kørt solo. Denne rundstrækning skulle køres fire gange.

I weekenden hvor jeg havde planlagt at kører på sommercykel, blev det pludselig dårlig vejr, så jeg måtte udskyde debutten til i dag. Og hvilken en debut. Det er altså noget andet og køre på en toptunet cykel uden skærme istedet for vinterlågen :-)

Selv om det var koldt i dag og jeg havde lidt problemer med lungerne på første runde, så var jeg godt kørende i dag. Er sikker på at det er den struktureret træning, jeg begynder at se effekten af, og så hjalp det helt sikkert også at være ude på sommercyklen igen ;-)

Det blivet ikke til mere cykling i denne uge for mig. Torsdag tager jeg på langrendsweekend i Norge, det glæder jeg mig til!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar