onsdag den 9. marts 2011

9. marts

Efter den hårde træning i sidste uge, var der planlagt at der skulle hviles et par dage, og det var tiltrængt... I dag var første træning siden søndag, og det blev til 40 min. på cyklen i motionscenteret. Først lidt opvarming, derefter 20 min. sub AT interval og 10 min. afrul...

Var forøvrigt ved cykelhandleren for at hente mit forhjul, som er blevet rettet efter et mindre styrt til sidst på sæsonen sidste år. Nu skal det bare monteres, og fra samme styrt bøjede jeg også mit geardrop, så det skal også lige monteres. Når det er gjort tror jeg at sommerraceren skal ud og trille i weekenden, det bliver fedt :-)

2 kommentarer:

  1. Jeg syntes du skal prøve at krydre dine intervaller med sådan én her hver gang - evt. kun 80% hvis du er træt - utrolig god træning - du kan evt. gøre det med nogle gode tracks på ipod;)
    Sådan udføres tabata intervaller
    10 – 15 min opvarmning
    20 sekunder maksimal ydelse
    10 sekunder pause
    Gentages 8 gange.
    http://www.higher-nrg.dk/Tabata.70.aspx

    SvarSlet
  2. Hej Bunde,
    Du har ret, en halv 40/20 er også mere overskuelig, det vil jeg bygge ind i træningen. Tak for input!
    -Michael

    SvarSlet