søndag den 13. februar 2011

13. februar

Søndagstræning med FBL.
Morgenen startede med at jeg var lige ved at sove over mig. Jeg vågnede 8.40 og skulle være oppe på Bellahøj kl. 9. Jeg havde heldigvis lagt tøjet klar, så det hjalp lidt med at få det på i en fart imens jeg kastede en skål havregryn ned...

Jeg nåede det lige :-)

Det var ikke for varmt i dag, og vores træninger lagde også op til en lidt forkortet tur pga. temeraturen og vinden. Den var jeg med på...

Allerede ved Farum havde vi første punktering. Det var ikke noget problem, da vi naturligt kunne tage en omgang ved Bregnerød, for derefter at kører Mads imøde når han havde lappet cyklen. Ikke fem min. efter vi havde hentet Mads var den gal igen. Mads punkterede igen. Vi fortsatte for ikke at stå stille og blive kolde. Efter et par km. vendte vi om for at hente Mads igen, og i samme øjeblik som vi mødtes igen, punkterede han igen.

Antageligt var der noget galt med hans fælgbånd, men nu var vi ved at være lidt kolde og havde ikke lyst til at vente igen, så Bo, vores træner, blev hos Mads og vi andre kørte videre for at få lidt glid i turen...

Vinden var strid hele vejen hjem, og det var lige på grænsen til at det var sjovt i dag pga. temperaturen og vinden. Så konklutionen på i dag blev at den korte tur var lang nok! Desværre ser det ud til at temperaturen falder i løbet af den kommende uge, så det er ikke sikkert det bliver til så meget udendørs træning i løbet af ugen, men lad os nu se.

-Maddi

Ingen kommentarer:

Send en kommentar